۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۳

فرماندار اسلامشهر:

ظرفیت مراکز بیمارستانی اسلامشهر رو به اتمام است

ظرفیت مراکز بیمارستانی اسلامشهر رو به اتمام است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه روند ابتلاء و بستری کرونایی در اسلامشهر صعودی و هشداردهنده اعلانم می شود، گفت:ظرفیت مراکز بیمارستانی شهرستان رو به اتمام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند ابتلاء و بستری کرونایی در شهرستان اسلامشهر همچنان صعودی و هشدار دهنده است اظهار داشت: در صورت تداوم وضعیت فعلی شرایط سختی در پیش خواهیم داشت.

مرسلپور با بیان مطلب فوق بیان داشت: سرعت انتشار بالای ویروس کرونای دلتا باعث شده تا در صورت ابتلاء یک عضو خانواده در اغلب اوقات تمامی اعضای آن خانواده نیز مبتلا شوند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت مرکز بیمارستانی رو به اتمام است تصریح کرد: از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم تا بیش از گذشته مراقبت سلامتی شأن باشند و ضمن پرهیز از ترددهای غیر ضرور نهایت دقت را در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به بررسی کارشناسان بهداشت میزان سرایت واریانت دلتا کرونا ۸ الی ۱۲ برابر کووید ۱۹ کلاسیک است و این امر اهمیت هوشیاری بیش از پیش در این خصوص و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش نشان می‌دهد اما متأسفانه بعضاً دیده می‌شود که رعایت پروتکل‌ها آن طور که باید نیست لذا به همه عزیزان و همشهریان عزیز اسلامشهر توصیه می‌کنیم نسبت به این موضوع توجه ویژه را داشته باشند.

کد خبر 5255774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha