۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان:

۷ هزار زوج همدانی در نوبت دریافت وام ازدواج هستند

 ۷ هزار زوج همدانی در نوبت دریافت وام ازدواج هستند

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:در حال حاضر ۷ هزار و ۸۰۰ زوج نیز در صف دریافت وام ازدواج در استان همدان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سیفی اظهار کرد: در بدو ورود بنده به همدان آمار ازدواج با ورود ویروس کرونا تغییر داشت و سبک ازدواج‌ها را تغییر داد.

وی با بیان اینکه کرونا با تمام آسیب‌هایی که داشت فرصت طلایی را هم ایجاد کرد و سبک زندگی را تغییر داد و ازدواج‌های آسان را رقم زد، ادامه داد: آمار طلاق در همدان در این مدت خوشبختانه منفی شد و شاهد رشد آمار ازدواج نیز در این ایام بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید سبک زندگی ما به مانند حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) باشد، گفت: پنج کانون مشاوره و ازدواج را در همدان راه‌اندازی کردیم چون اعتقاد داریم ازدواج‌های با دوام با آموزش امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۶۵ مورد خدمات مشاوره‌ای صورت گرفت، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ تا به امروز ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام ۵۰ میلیونی پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر ۷ هزار و ۸۰۰ زوج نیز در صف دریافت وام ازدواج هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی مسکن جوانان طرح بزرگی بوده که با تغییر کاربری زمین صورت گرفته است، ادامه داد: ۲ هزار واحد مسکونی را برای این طرح در نظر گرفته‌ایم و به زودی ثبت نام این طرح آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به مناسب هفته ازدواج ۶۸ برنامه در استان همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 5257478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha