۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱:۲۲

تارتار:

نتیجه مساوی با مس رفسنجان عادلانه بود

 نتیجه مساوی با مس رفسنجان عادلانه بود

رفسنجان - سرمربی تیم فوتبال پیکان تساوی این تیم برابر مس رفسنجان را عادلانه خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی دو نیمه تفاوت داشت؛ هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند اما در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم.

وی افزود: روی پرتاب و اوت و ضربات ایستگاهی خطر ایجاد کردیم کیفیت بازی مقداری پایین آمد اما توانستیم فاصله امتیازی خود را با تیم‌های پایین حفظ کنیم.

سرمربی تیم پیکان در ادامه گفت: با توجه به بازیکنان جوانی که داریم نتیجه برای ما بد نشد. همه چیز دست به دست هم داد که بیشتر یک بازی هوایی را ببینیم. وزش باد هم به چمن مصنوعی اضافه شد و دو تیم هم محتاط بودند.

تارتار ادامه داد: به تیم مس هم تبریک می گویم آنها تلاش‌شان را کردند. ما یک گل تاکتیکی زدیم، عقیل کعبی هم گلی زد که می‌تواند از گل‌های زیبای امسال باشد.

وی افزود: به هر حال مساوی عادلانه بود، از بچه‌ها تشکر می‌کنم ما برای برد وارد زمین شدیم و بازیکنان ما توانستند نکات تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند.

سرمربی پیکان در مورد داوری مسابقه هم گفت: داوری بد نبود؛ ممکن است اشتباهات جزئی هم داشته باشند اما گرجی و همکارانش با اینکه مقداری کم تجربه بودند قضات خوبی را داشتند و اشتباه فاحشی نداشتند.

تارتار در خصوص شرایط میزبانی در ورزشگاه شهدای صنعت مس نیز اظهار کرد: در این گرمای زیاد، کولر رختکن‌ها مدام خاموش می‌شد و ما خیلی اذیت شدیم. نمی‌دانم دلیلش چه بود امیدوارم این مشکل هم رفع شود.

کد خبر 5257505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha