۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان:

تلاش شد انتخابات اهواز تمام الکترونیکی باشد

تلاش شد انتخابات اهواز تمام الکترونیکی باشد

اهواز - رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان گفت: برای الکترونیکی کردن انتخابات اهواز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم چرا که سرعت و دقت بالایی داردو مورد رضایت مردم نیز هست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن معماریان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به به بهانه چهل و یکمین سالروز تشکیل شورای نگهبان درباره تکالیف و عملکرد این نهاد نظارتی اظهار کرد: شورای نگهبان که وظیفه اش حفاظت از اسلامیت و جمهوریت نظام است و از سال ۱۳۶۰ رسماً نظارت بر انتخابات‌ها را برعهده گرفت که تا به امروز بر ۴۵ دوره انتخابات مختلف در کشور نظارت داشته و از میان ۱۳ دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور، ۱۲ دوره آن زیر نظر شورای نگهبان مورد نظارت قرار گرفته است.

معماریان با بیان اینکه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک حماسه را تجربه کردیم، افزود: ۱۴ هزار و ۵۶۷ نفر عوامل اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان خوزستان بودند.

وی اضافه کرد: دشمن در حال برنامه ریزی برای سرد کردن مردم است و متأسفانه بعضی از بی تدبیرهای موجود در کشور نیز، هم سو با این برنامه ریزی‌ها گام بر می‌داشت که خوشبختانه بصیرت مردم و اتحاد آنها در راستای قانون مداری نامزدهای انتخاباتی سبب شد که انتخابات سیزدهم، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی رقم بزند.

معماریان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم شهرستان آغاجاری بیشترین میزان مشارکت در استان خوزستان بوده است، علاوه بر تقدیر از همه عوامل برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کرد: ما برای الکترونیکی کردن انتخابات تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم چرا که سرعت و دقت بالایی دارد و مورد رضایت مردم نیز هست.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان اظهار کرد: از مجلس یازدهم انتظار داریم سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات که طرح جامع انتخابات است تأیید شود چرا که قانون انتخابات مجلس مربوط به ۳۵ سال قبل است و انشا الله با تأیید طرح جامع، قوانین جدیدی تصویب شود.

کد خبر 5259673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha