۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

استاندار کرمانشاه:

زنگ خطر موج پنجم کرونا در کرمانشاه به صدا درآمده است

زنگ خطر موج پنجم کرونا در کرمانشاه به صدا درآمده است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه، گفت: زنگ خطر موج پنجم کرونا در استان کرمانشاه به صدا درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: موج پنجم کرونا از شرق کشور آغاز شده است و به مرکز و غرب کشور و استان‌های همسایه کرمانشاه هم رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مناسب دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی افزود: از مردم انتظار داریم به خاطر حفظ سلامت خانواده و همشهریان از شرکت در مراسم‌های عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کرده و به ویژه از غذا خوردن در فضاهای بسته مانند رستوران‌ها پرهیز کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه درگیر این موج تازه شده است تصریح کرد: استان کرمانشاه حداقل ۲ تا سه هفته دیگر درگیر موج پنجم کرونا شده و اگر در این مدت مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند شاهد کاهش تعداد موارد فوتی خواهیم بود ولی در غیر این صورت هزینه‌های سنگین و غیرقابل جبرانی به استان وارد می‌شود.

بازوند خاطر نشان کرد: متأسفانه شب گذشته یک بازدید میدانی از سطح شهر به عمل آمد که متأسفانه وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مناسب نبود.

وی اضافه کرد: کادر درمان بیش از ۱۸ ماه است که به شکل شبانه‌روزی درگیر درمان بیماران کرونایی هستند و از مردم تقاضا داریم در راستای کمک کادر سلامت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5259898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha