۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

محمود فکری:

تیم ما قابل قیاس با استقلال نیست/ برد آنها در دربی به ضرر ما است

تیم ما قابل قیاس با استقلال نیست/ برد آنها در دربی به ضرر ما است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با شرایطی که تیم ما دارد به هیچ وجه قابل قیاس با استقلال نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال تهران گفت: فردا یک بازی سخت را برابر استقلال خواهیم داشت. شرایط آبی پوشان خوب است. امیدوارم در این بازی انگیزه داشته باشیم. تلاش کنیم تا بتوانیم از این دیدار امتیاز بگیریم. به بازیکنانم گفته ام فضاها را ببندید و به حریف موقعیت ندهید تا دست پر به مسجد سلیمان بازگردیم. باتوجه به شرایطی که در جدول داریم امتیاز این بازی می تواند به بقای ما در لیگ کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص پیروزی آبی پوشان در دربی و شناخت کامل وی از استقلال تصریح کرد: خدا را شکر می کنم در هر جایی که کار کرده ام بازیکنان خوبی تحویل داده ام، فردا باید مقابل شاگردانم قرار بگیرم. هر جایی که می روم به بازیکنانم می گویم اگر برابر تیم سابق من قرار گرفتیم با تمام وجود بازی کنید تا انگی به من زده نشود. با توجه به اینکه خودم نیم فصل اول در استقلال بودم خوشحال می شوم بازیکنانم را یک بار دیگر ببینم. بجز مسائل فنی، دیداری با بازیکنانم تازه می کنم. امیدوارم این بازی یک بازی کاملا فنی بوده و از حاشیه ها و مسائل غیرفنی به دور باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا برد استقلال برابر پرسپولیس به نفع شما است؟ گفت: خوشحالم از اینکه استقلال در دربی برنده شد. به طور حتم تیمی که در دربی پیروز می‌شود شرایط بسیار خوبی دارد و باخت می تواند تیم را وارد حاشیه کند. با توجه به برد استقلال و آرامشی که این تیم بدست آورده پیروزی آبی پوشان برابر پرسپولیس به ضرر ما است. البته با توجه به وضعیتی که ما داریم با استقلال قابل مقایسه نیستیم ولی تلاش می کنیم تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا اعتصاب روز گذشته بازیکنان استقلال و تمرین نکردن آنها می تواند به شما کمک کند؟ گفت: این یک موضوع درون خانوادگی برای استقلال است و من به آن ورود نمی کنم. بعید می دانم برای بازی فردا تاثیرگذار باشد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان درباره سه باخت متوالی و شرایط سخت تیمش گفت: زمانی که کارمان را در نفت شروع کردیم از سه بازی، ۷ امتیاز گرفتیم و تقریبا روی غلتک افتاده بودیم اما فاصله زیادی که بین بازیها افتاد به ضرر ما تمام شد. ضمن اینکه مشکلات مالی و عدم تامین منابع مالی تا حدودی کار ما را سخت تر کرد اما بازیکنانم انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.

کد خبر 5261671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha