۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان هشدار داد؛

افزایش کرونایی های بستری/ تعداد بیماران از مرز ۱۰۰ نفر گذشت

افزایش کرونایی های بستری/ تعداد بیماران از مرز ۱۰۰ نفر گذشت

رفسنجان – رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا، گفت: تعداد این بیماران در این بیمارستان از مرز ۱۰۰ نفر عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موسوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار اشت: تعداد بخش‌های بستری مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان به ۸ بخش افزایش یافته است و تعداد زیادی از بیماران مراجعه کننده نیز به صورت سرپایی تحت درمان دارویی قرار دارند.

موسوی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان، گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در این بیمارستان از تعداد ۱۰۰ نفر عبور کرد.

وی تصریح کرد: در نتیجه افزایش تعداد بیماران کووید و بخش‌ها در بیمارستان و باز بودن پنجره‌ها برای تهویه، سیستم‌های سرمایشی جوابگوی نیاز پرستاران و بیماران نیست. به این دلیل از همه همکاران کادر پزشکی و پرستاری و پشتیبانی عذرخواهی می‌کنم.

موسوی اضافه کرد: از شهروندان خواهشمندیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما را یاری کنند تا آمار بیماران و مرگ و میرکاهش پیدا کند تا شاهد آسیب به مردم شهرستان نباشیم.

کد خبر 5263470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha