۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵

رئیس اتاق اصناف البرز:

مصوبه افزایش قیمت نان در البرز ابلاغ نشده است

مصوبه افزایش قیمت نان در البرز ابلاغ نشده است

کرج - رئیس اتاق اصناف البرز گفت: هرگونه افزایش قیمت نان در این استان تخلف است، چراکه هنوز هیچ گونه مصوبه‌ای در این باره ابلاغ نشده است.

بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت نان در استان البرز تخلف است، چراکه هنوز هیچ گونه مصوبه‌ای در این باره ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت نان در تهران بیان کرد: نرخ‌های اعلام شده در تهران نیز رسمیت ندارند، چراکه به تأیید نهادهای ذی‌ربط نرسیده است.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه قیمت نان به طور حتم باید اصلاح شود، تصریح کرد: اگر تورم موجود در کشور که همه‌ساله منجر به افزایش دستمزد کارگر، اجاره‌بهای واحد صنفی، خمیرمایه و بسیاری دیگر از موارد را در نظر بگیریم اصلاح نان امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه نانوایان علاوه بر پرداخت تمامی این هزینه‌ها باید معیشت خود را نیز تأمین کنند، خاطرنشان کرد: به طور حتم در این زمینه حق کاملاً با نانوایان است اما ما نیز تابع قوانین هستیم، بنابراین از این قشر می‌خواهیم تا اعلام رسمی قیمت‌ها صبر کنند.

حصاری با بیان اینکه تا زمانی اعلام مصوبه افزایش قیمت نان اجازه این کار را نخواهیم داد، گفت: در صورت هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: بر اساس دستور معاونت اقتصادی استانداری البرز کمیته‌ای در حال بررسی قیمت نان است و بعد از نهایی شدن آن، اطلاع‌رسانی در این باره صورت می‌گیرد.

کد خبر 5263538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غیاث IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 0
      در این شلم شوربا افزایش قیمت نان؟ بخدا مسئولان ما در عوالم دیگری سیر می‌کنند شرم را خورده و حیا را قیمت کرده اند