۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

فرماندار زنجان:

تردد خودروهای غیربومی در شهر زنجان تا ۴ مردادماه ممنوع است

تردد خودروهای غیربومی در شهر زنجان تا ۴ مردادماه ممنوع است

زنجان-فرماندار زنجان با بیان اینکه تردد در شهر زنجان تا چهار مردادماه ممنوع است، گفت: خودروهای غیر بومی نمی‌توانند در زنجان تردد کنند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان بسیار کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان دور از انتظار است و نباید این رویه را ادامه بدهند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تردد در شهر زنجان تا چهار مردادماه ممنوع است، گفت: خودروهای غیر بومی در زنجان نمی‌توانند در زنجان تردد کنند.

عسگری با بیان اینکه افزایش کرونا باعث می‌شود محدودیت‌ها هم افزایش می‌یابد، تاکید کرد: اگر محدودیت‌ها در زنجان اعمال شود مشاغل دو، سه و چهار نمی‌توانند فعالیت کنند و در همین راستا از اصناف درخواست می‌شود برای اینکه به فعالیت خود ادامه دهند حتماً بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و به افراد فاقد ماسک سرویس ندهند.

وی ابراز داشت: طی دو روز گذشته خانواده‌هایی که مراسم عروسی در تالارها داشتند مراسم لغو شد و تا زمانی که زنجان قرمز است برگزاری مراسم در تالارها امکان پذیر نیست.

فرماندار زنجان گفت: طی روزهای گذشته بستری‌ها و سرپایی های کرونا در زنجان افزایش یافته است و باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در زنجان افزایش پیدا کند.

کد خبر 5263756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha