۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

بی‌تدبیری در مدیریت آب کشور/خواسته به حق خوزستانی‌ها رسیدگی شود

بی‌تدبیری در مدیریت آب کشور/خواسته به حق خوزستانی‌ها رسیدگی شود

سمنان-نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه بی‌تدبیری و مدیریت ناصحیح باعث بروز مشکلات در تأمین آب کشور شده است، گفت: باید به خواست بحق مردم خوزستان رسیدگی فوری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه استان خوزستان خط مقدم دفاع مقدس امروز با خشک‌سالی و بی‌آبی دست‌وپنجه نرم می‌کند، ابراز داشت: برخی بی‌تدبیری و مدیریت ناصحیح باعث مشکلات در تأمین آب کشور شده است.

وی ضمن بیان اینکه می‌بایست خواسته به‌حق مردم رسیدگی شود، افزود: اگرچه این نارضایتی مردم استان خوزستان کاملاً درست است اما باید مردم این خطه مراقب باشند تا در دام موج‌سواری دشمنان انقلاب گرفتار نشوند و این بهانه برای خدشه‌دار شدن نظام نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه حل برخی مسائل کشور نظیر معیشت و اقتصاد زمان‌بر هستند، ابراز داشت: می‌بایست نقد منصفانه و واقع‌بینانه صورت گیرد چراکه تیم جدید از ۱۲ مرداد روی کار خواهد آمد و باید فرصت برای تصمیم‌گیری درباره چالش‌های پیش رو داشته باشد.

شاهچراغی بابیان اینکه انتخاب وزرای انقلابی و کارآمد، حمایت از رئیس‌جمهور جدید و کنار گذاشتن اختلافات در شرایط فعلی راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات است، تصریح کرد: این مهم می‌طلبد تا همه گروه‌ها در این برهه حساس به میدان آمده و برای رفع مشکلات کشور دست یاری رئیس‌جمهور جدید را به گرمی بفشارند.

وی به پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد نیز اشاره کرد و بابیان اینکه رزمندگان استان سمنان در تنگه چهار زبر جلوی پیشروی دشمن را گرفتند، افزود: شهدای بسیاری در این روز تقدیم انقلاب شد تا درنهایت به شکست تاریخی منافقان آمریکایی در دوران دفاع مقدس ختم شد.

کد خبر 5263961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha