۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹

واکاوی و تبیین سیاست‌های غربی علیه حجاب در برنامه «چراغ»

واکاوی و تبیین سیاست‌های غربی علیه حجاب در برنامه «چراغ»

هفتمین و هشتمین قسمت فصل سوم برنامه «چراغ» این هفته با موضوع بررسی علل مبارزه با حجاب در جهان از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، هفتمین و هشتمین قسمت فصل سوم برنامه «چراغ» یکشنبه و سه شنبه این هفته برابر با ۳ و ۵ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برنامه «چراغ» این هفته میزبان مریم نقاشان وکیل دادگستری، بانوی نخبه و فعال حقوقی و فاطمه منتظری پژوهشگر، محقق و مترجم تعداد زیادی از مقالات و کتب علمی اسلامی از زبان آلمانی به فارسی، مشاور و مبلغ خانواده و دکترای تکنولوژی آموزش خانواده خواهد بود.

مهمانان این برنامه به واکاوی و تبیین موضوع «علت مبارزه سیاست های غربی علیه حجاب با وجود شعار آزادی» می پردازند و زوایای مختلف آن را برای مخاطبان بیان می کند.

فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش های مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور کارشناسان برنامه، طی ۲ قسمت به بررسی علل مبارزه با حجاب در جهان خواهد پرداخت.

برنامه تلویزیونی «چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

این برنامه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای، یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش و تکرار آن دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵ خواهد بود.

کد خبر 5265313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha