۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵

شهردار همدان اعلام کرد؛

اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان

اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان

همدان- شهردار همدان گفت: به مناسب عید غدیر خم پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان به اهتزاز درآمد.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های شهرداری همدان به مناسب عید غدیر خم اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر خم پرچم مزین به نام مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام بر فراز شهر همدان در میدان پژوهش به اهتزاز درآمد همچنین در بحث فضاسازی شهر در ورودی و خروجی‌ها بیش از ۴۰ عدد بیلبورد، عرشه بنر و پایه بنر نصب شد.

وی افزود: تشکیل ستاد مردمی غدیر استان همدان در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی و آذین بندی سطح مناطق ۴ گانه شهرداری همدان از دیگر اقدامات به مناسب عید غدیر خم است.

شهردار همدان با بیان اینکه کاروان خودرویی نیز در روز عید در همدان حرکت خواهند کرد، گفت: برگزاری جشن بزرگ غدیر در میدان امام خمینی (ره)، برگزاری جشن در ۱۷ فرهنگسرای شهرداری همدان و مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در آستان مقدس امام زاده عبدالله از جمله اقدامات است.

صوفی بیان کرد: همچنین نورافشانی در تمام مساجد سراسر استان و اطعام و افطار بیش از ۷ هزار پرس غذای گرم در سراسر استان از برنامه‌های عید غدیر خم است.

وی با بیان اینکه عید غدیر خم مهم‌ترین عید مسلمانان به‌خصوص پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام محسوب می‌شود، بیان کرد: پیام عید غدیر یعنی ولایت حضرت علی علیه‌السلام است که باید با برگزاری باشکوه این عید در جامعه به اهمیت و معنا و مفهوم امر مهم ولایت توجه شود.

شهردار همدان عنوان کرد: خانواده‌ها نیز باید فرزندان خود را به خوبی با معنا و پیام عید غدیر خم آشنا کنند همچنین شهرداری همدان تلاش خود را انجام داد تا با فضاسازی شهری و اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت باشکوه این عید را برگزار کند.

کد خبر 5267705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha