۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

استاندار گیلان تأکید کرد:

لزوم نظارت و رصد میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ

لزوم نظارت و رصد میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ

رشت- استاندار گیلان گفت: تشدید نظارت‌ها، رصد و پایش میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع مرغ از مبدأ تا مقصد باید با جدیت و به صورت مستمر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان گیلان با تأکید بر لزوم جلب رضایت و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، اظهار کرد: باید در بخش‌های مختلف اجرایی و نظارتی وظایف به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با پرداخت تسهیلات برای ارتقای سطح کیفیت آردهای تحویلی به نانوایی‌ها از تولیدکنندگان آرد حمایت شود، افزود: افزایش آموزش نانوایان، بهسازی و نوسازی دستگاه‌ها و نظارت‌های مضاعف می‌تواند زمینه تولید نان با کیفیت و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره اینکه در این استان قطب تولید مرغ و جوجه یک روزه در کشور محسوب می‌شود، گفت: باید دسترسی مصرف کنندگان با نرخ مصوب به سهولت صورت گیرد.

وی ادامه داد: دولت علیرغم تنگناهای اقتصادی و اعتباری، ارز مورد نیاز نهاده‌ها را تأمین و برای تولیدکنندگان اطمینان بخشی ایجاد کرده، مردم نیز نباید دغدغه مند باشند.

زارع به تولید حدود ۱۱ میلیون قطعه جوجه یک روزه به صورت متوسط ماهانه در گیلان و افزایش ۲۸ درصدی این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و اضافه کرد: تشدید نظارت‌ها، رصد و پایش میدانی و راستی آزمایی شبکه توزیع از مبدأ تا مقصد باید با جدیت و به صورت مستمر انجام شود.

استاندار گیلان با تأکید بر افزایش نظارت‌ها بر فروش خارج از شبکه آرد توسط برخی از نانوایی‌ها و برخورد با متخلفان، گفت: در هر بخشی که سو نیت محرز شود، تعزیرات حکومتی پس از گزارش بازرسی‌ها باید با جدیت ورود کند و در صورت تکرار تخلف، به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

کد خبر 5267935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha