۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

مدیر کل هواشناسی گلستان خبرداد

ثبت بارندگی ۱۹۵ میلی متری در گالیکش/بارش ها تا جمعه ادامه دارد

ثبت بارندگی ۱۹۵ میلی متری در گالیکش/بارش ها تا جمعه ادامه دارد

گرگان- مدیر کل هواشناسی گلستان با بیان این که بارش های سنگین رگباری را از روز چهارشنبه در استان شاهد هستیم، گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش از ارتفاعات گالیکش با ۱۹۵ میلی متر ثبت شده است.

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سامانه ناپایداری که از بامداد روز گذشته (چهارشنبه) وارد استان شده، بارش های موثری را در قسمت های شرقی استان ایجاد کرد.

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به بارش های نقطه ای سنگین در استان افزود: از زمان شروع بارندگی در استان تاکنون بیشتری بارش در فارسیان فرنگ گالیکش با ۱۹۵ میلی متر ثبت شده است.

وی بیان کرد: همچنین از ایستگاه توسکاچال ۹۷ میلی متر، قلعه قافه مینودشت ۷۵.۵ میلی متر و وطن ۶۷ میلی متر میلی متر بارش گزارش شده و در سایر مناطق استان بارش ها بین دو الی ۳۰ میلی متر بوده است.

طبق گفته داداشی وقوع بارش های رگباری در برخی از شهرستان ها از قبیل آزاشهر و گنبدکاوس و آزادشهر و مراوه تپه باعث آبگرفتگی معابر شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی تا فردا (جمعه) ادامه دارد و طی فعالیت این سامانه دمای هوا هم ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

کد خبر 5268298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha