۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

رویکرد برنامه ریزی های کلان فرهنگی باید تغییر کند

رویکرد برنامه ریزی های کلان فرهنگی باید تغییر کند

شیراز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: مظلومیت حوزه فرهنگ در ابعاد مختلف با سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست و از این رو نیاز به تغییر رویکرد در برنامه‌ریزی‌های کلان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر سهرابی در نشست رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه جنوب استان، گفت: مظلومیت حوزه فرهنگ در ابعاد مختلف با سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست و از این رو نیاز به تغییر رویکرد در برنامه‌ریزی‌های کلان دارد تا بتوانیم درشهرستان‌ها توزیع عادلانه‌تری در خدمات فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان مدیرانی خلاق هستند که با کمترین امکانات و بودجه در انجام امور محوله عاشقانه خدمت می‌کنند.

سهرابی به تنگناهای اقتصادی، سیاسی و بهداشت سلامت جامعه و تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: پیچیدگی و دشواری فعالیت‌های فرهنگی در این شرایط و توقع بالای جامعه از این حوزه، سختی فعالیت‌ها را برای مجموعه فرهنگ و هنر دوچندان کرده، اما تلاش‌های عاشقانه همکارانم در مجموعه اداره کل و شهرستان‌ها تداوم فعالیت‌ها را در این شرایط حفظ کرده و علیرغم مشکلات در سایه همدلی و همکاری جمعی شاهد رویداد و دست آورده‌ای مهمی در شهرستان‌های استان بوده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در معاونت‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همواره تلاش شده است تا امور ادارات شهرستان‌ها در اولویت قرار گیرد؛ بر این باوریم پویایی شهرستان‌ها پویایی فرهنگ و هنر استان را به دنبال دارد.

او اظهار کرد: این ذهنیت که گفته می‌شود در پایان کار دولت، مدیران انگیزه برای کار ندارند صحیح نیست و انجام وظایف محوله در مجموعه اداره کل و ادارات تابعه با قوت و قدرت ادامه دارد.

کد خبر 5269426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha