۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

با حضور اهالی هنر و رسانه؛

پیکر هنرمند پیشکسوت گیلانی به خاک سپرده شد

پیکر هنرمند پیشکسوت گیلانی به خاک سپرده شد

رشت- پیکر هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون استان گیلان مرحوم «اکبر محبوبی فر» با حضور اهالی هنر و رسانه در قطعه هنرمندان آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه با حضور جمعی از اهالی هنر، فرهنگ و اصحاب رسانه گیلان پیکر «اکبر محبوبی فر» هنرمند پیشکسوت این استان در قطعه هنرمندان تازه آباد رشت به خاک سپرده شد.

«اکبر محبوبی فر» نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون استان گیلان بود که بامداد امروز در سن ۸۰ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

از وی ده‌ها اثر اعم از تئاتر و سریال به یادگار مانده است که می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی «حیرانی»، «صدا می ماند»، «ارث»، سریال «در چشم باد» اثر مسعود جعفری جوزانی» عطر گل چای، مهمانسرای امید اشاره کرد.

محبوبی فرد که بازنشسته نیروی هوایی بود که در میان اهالی هنر استان گیلان به «مشت رحیم رادیو» معروف بود و گیلانیان خاطرات بسیاری از بازی‌های وی دارند.

این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون همچنین چند سالی بود که در حوزه رسانه استان گیلان نیز فعال و از اعضای اصلی خانه مطبوعات استان محسوب می‌شد.

دفتر خبرگزاری مهر در استان گیلان ضایعه درگذشت این هنرمند ارزشمند و پیشکسوت استان را به خانواده وی و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان تسلیت عرض می‌نماید.

کد خبر 5269476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha