۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۴۶۶ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد/فوت چهار نفر

۴۶۶ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد/فوت چهار نفر

بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی ۴۶۶ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: چهار نفر نیز بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کردند.

محمد دهقانی فیروز آبادی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۶۷ هزار و ۸۳۶ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۴۳ هزار و ۵۹۵ آزمایش منفی و ۲۴ هزار و ۲۴۱ آزمایش مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۲ آزمایش و تست کرونا انجام شده است، بیان‌کرد: با این آزمایش‌ها ۱۵۵ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده که ۵۰ بیمار بستری و ۱۰۵ مورد نیز سرپایی بوده‌اند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۰ آزمایش سریع در خراسان‌جنوبی انجام شده است که از این تعداد نیز ۳۱۱ مورد مثبت بوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۷ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که ۱۹۴ مورد آنان مبتلا به کرونا و ۱۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال ۵ نفر از بیماران وخیم است، گفت: تاکنون در خراسان جنوبی ۲۳ هزار و ۸۴ نفر بهبودی یافته و یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: با فوت چهار نفر دیگر از هم استانی‌های خراسان‌جنوبی تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۹۶۳ نفر رسید.

کد خبر 5271283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha