۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بیمارستان سرپل ذهاب

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بیمارستان سرپل ذهاب

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب با کمک خیران خبر داد.

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمک‌های خیرین سلامت در استان کرمانشاه اظهار کرد: این کمک‌ها پس از زلزله آبان ماه ۹۶ افزایش یافت.

وی با اشاره به کمک تمامی مردم ایران به کرمانشاه در جریان زلزله سرپل ذهاب افزود: این اقدامات موجب تقویت مالی و روحی مجموعه علوم پزشکی کرمانشاه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب گفت: تاکنون برای احداث بیمارستان سرپل ذهاب ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که یادگار خیرین است.

ورود کرمانشاه به پیک پنجم کرونا دلتا

مرادی با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان کرمانشاه بیان کرد: این استان وارد موج پنجم شیوع ویروس کرونا از نوع دلتا شده که این سویه جهش یافته از شرق کشور وارد شده است.

وی افزود: سویه جهش یافته ویروس کرونا دلتا قدرت سرایت بالایی داشته و با توجه به خطرآفرینی آن مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند، اما با توجه به شرایط فعلی این شیوه‌نامه‌ها رعایت نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در در این استان را حدود ۳۹ درصد یعنی میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از سرایت ویروس جهش یافته دلتا مردم استفاده از ماسک را باید جدی بگیرند.

مرادی با اشاره به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزود: تعداد بستری‌های بخش کرونایی در استان کرمانشاه در حال افزایش بوده که با ادامه این روند در هفته‌های آینده تعداد فوتی‌ها و مبتلایان افزایش می‌یابد.

کد خبر 5271641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha