۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳

نماینده مردم کرج در مجلس:

هیچ دخالتی در انتخاب شهردار کرج نمی‌کنم

هیچ دخالتی در انتخاب شهردار کرج نمی‌کنم

کرج - نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه من هیچ دخالتی در انتخاب شهردار کرج نمی‌کنم، گفت: اگر در شهرداری، خدمتی صورت نگیرد به خط مقدم ناراضی کردن مردم تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی عصر سه‌شنبه در دیدارهای جداگانه با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج و محمد شهر با تبریک به راه یافتن منتخبین مردم به پارلمان شهری اظهار کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات به شما اعتماد کردند، امیدوارم که پاسخ اعتماد مردم، به بهترین نحو داده شود که این امر تنها خدمت محقق می‌شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تصریح کرد: شعارها و ادعاها در بحبوحه انتخابات باید با عمل هر یک از منتخبین همخوان باشد و اگر چنین نشود جریان انقلاب متضرر می‌شود.

وی در هر شهری خط مقدمِ خدمت را شهرداری دانست و افزود: اگر در شهرداری، خدمتی صورت نگیرد به خط مقدم ناراضی کردن مردم تبدیل می‌شود.

عباسی با اشاره به این مطلب که در بازدیدها مطالباتی از نمایندگان مطرح می‌شود که مربوط به مدیریت شهری است، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم وظیفه‌ای نداریم بنابراین باید تا جایی که امکان دارد به رفع مسائل و مشکلات کمک کنیم.

شایسته‌سالاری را در تعیین شهردار رعایت کنید

وی به راه یافتگان به پارلمان شهری توصیه کرد؛ این طعم شیرین را برای مردم نگه دارید و سعی کنید صدای تفرقه از مجموعه شنیده نشود.

عباسی با بیان اینکه هیچ‌گونه مداخله‌ای توسط بنده در مورد رئیس شورا یا شهردار صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: مردم با امیدواری رأی دادند و انتظارشان از مجموعه این است که در انتخاب هیئت رئیسه شورا یا انتخاب شهردار و اقدامات بعدی تفرقه‌ای نبینند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس خطاب به اعضای پارلمان شهری متذکر شد: تمام سعی و دقت خود را به کار بگیرید که شایسته‌سالاری را در تعیین شهردار رعایت کنید و باید در پیشگاه حق جوابگوی نحوه انتخابتان باشید.

کد خبر 5272189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha