۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

اشتغال‌زایی برای ۳۱۱ مددجوی خراسان شمالی از طریق راهبری شغلی

اشتغال‌زایی برای ۳۱۱ مددجوی خراسان شمالی از طریق راهبری شغلی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ایجاد ۳۱۱ طرح اشتغال ویژه نیازمندان از طریق راهبری شغلی طی ۴ ماه نخست سال جاری خبر داد.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه در چهار ماهه امسال ۳۱۱ شغل جدید به همت کارآفرینان حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجادشده است، اظهار کرد: برنامه هدف گذاری شده این نهاد طی سال جاری ایجاد ۲ هزار و ۷۱۴ طرح اشتغال از طریق راهبری شغلی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح‌های ایجاد شده در بخش راهبری شغلی شامل تراش سنگ، نوغانداری، نخ ریسی و اصلاح نژاد است.

وی بیان کرد: اجرای طرح راهبری شغلی در استان، گام مهمی جهت ایجاد مشاغل پایدار و کسب‌وکار موفق برای مددجویان به شمار می‌آید.

الهی راد با اشاره به اینکه کارآفرینان حرفه‌ای، مددجویان کمیته امداد را در ایجاد کسب‌وکار، راهبری می‌کنند، گفت: مددجویان بعد از استعداد سنجی، مشاوره شغلی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و دریافت تسهیلات، وارد چرخه اشتغال می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها عنوان کرد: مددجویانی که شرایط لازم را برای شرکت در این طرح کسب کنند پس از پیمودن مراحل ذکر شده به راهبران شغلی معرفی می‌شوند تا با کمترین هزینه منافع اقتصادی مناسبی به دست آورده و در پایدارسازی شغل خود موفق شوند.

کد خبر 5273347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha