۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۴

هفته آینده در شهر کتاب؛

«عشق بدون تجریش» نقد و بررسی می‌شود

«عشق بدون تجریش» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی رمان «عشق بدون تجریش» نوشته جواد ماهزاده سه‌شنبه هفته آینده در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست نقد و بررسی رمان «عشق بدون تجریش» نوشته جواد ماهزاده روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد در قالب نشست هفتگی شهر کتاب در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

داستان این‌کتاب که به‌تازگی توسط نشر مانوش منتشر شده، درباره پسر و دختر نوجوانی است که در یک محله زندگی می‌کنند و در حال بلوغ جسمی و روانی، تجربه‌های فردی و اجتماعی مرتبط با سن‌شان را از سر می‌گذرانند. هر کدام نوعی دلدادگی و دلبستگی عاطفی را تجربه می‌کنند و نقاط مشترکی که با هم دارند، آنها را به یکدیگر پیوند داده است.

این‌رمان همچنین داستان سه دوست در آغاز دهه‌ ۱۳۷۰ در تهران است که از نسل بچه‌های کوچه و خیابان هستند و فیلم را هم در سینما می‌بینند و هم پای دستگاه ویدئو. عشق را، هم در کوچه و راه مدرسه می‌جویند هم درعکس‌های مجلات. آدم‌های این داستان با همه رفاقتی که با هم دارند، پایانی متفاوت را تجربه می‌کنند.

«خنده را از من بگیر»، «لالمونی»، «وداع در ال مارتینو»، «ریحانه دختر نرگس» و «باغ رویان» رمان‌های دیگری هستند که پیش‌تر از جواد ماهزاده منتشر شده‌اند و این‌کتاب ششمین رمان او محسوب می‌شود.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور عالیه عطایی، فرشته نوبخت، علی شروقی و نویسنده اثر همراه است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به‌طور زنده از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ این مرکز در سایت آپارات پخش می‌شود.

کد خبر 5273377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha