۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۵۷

با رویکرد حفاظت از محیط زیست؛

سومین رویداد مد و لباس در یزد برگزار می‌شود

سومین رویداد مد و لباس در یزد برگزار می‌شود

یزد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری سومین رویداد مد و لباس با رویکرد حفاظت از محیط زیست در یزد خبر داد.

مجید جوادیان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آیین رونمایی از سومین رویداد مد و لباس یزد با رویکرد حفاظت از محیط زیست در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.

وی عنوان کرد: این رویداد در راستای ارائه طرح‌های نوآورانه برای طراحی و دوخت کیف‌های پارچه ای خرید برای تشویق عموم مردم به استفاده از این کیف‌ها به جای کیسه های پلاستیکی و حفاظت از محیط زیست برگزار می شود.

جوادیان زاده بیان کرد: رویداد سوم مد و لباس یزد به صورت مجازی و با موضوع طراحی و دوخت کیف پارچه ای خرید برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: کارگروه مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و اداره کل حفاظت محیط زیست استان این رویداد را برگزار می‌کند.

جوادیان زاده از تمام هنرمندان و طراحان حوزه مد و لباس(طراحی و دوخت) استان یزد دعوت کرد تا پنج تصویر از کیف های طراحی و دوخته شده که طرح های ان نوآورانه و هنرمندانه است با ذکر مشخصات کامل تولیدکننده به دایرکت @roydadhaye_honari_yazd (رویداد های هنری یزد) تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان با داوری و رای مخاطبان معرفی می شوند، عنوان کرد: دو برگزیده توسط هیئت داوران و دو برگزیده از نگاه مخاطبان، معرفی می شوند.

جوادیان زاده با بیان اینکه تصاویر باید از روی کیف، پشت و داخل کیف تهیه و ارسال شود، ادامه داد: آثار راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای رای مخاطبان در صفحه اینستاگرام @roydadhaye_honari_yazd به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش مهر، مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل محیط زیست استان یزد و جمعی از هنرمندان در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.

کد خبر 5273744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha