۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۰

استاندار البرز:

پرونده پرماجرای بیمارستان امام کرج بسته شد

پرونده پرماجرای بیمارستان امام کرج بسته شد

کرج - استاندار البرز از تعیین تکلیف بیمارستان امام خمینی (ره) کرج که در سال‌های گذشته مغفول مانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در جلسه پیگیری حل مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، از تعیین تکلیف بیمارستان امام خمینی (ره) کرج که در سال‌های گذشته مغفول مانده و طی سه سال اخیر بار بزرگی بر دوش مسئولان شده بود، خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از روز سه شنبه ۱۹ مرداد به این نهاد ارزشی واگذار شد.

وی بیان کرد: استانداری در موضوع بیمارستان دخیل نیست اما برای حل و فصل موضوع به عنوان نماینده عالی دولت در استان ورود کردم، در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) احساس دین داشتم و این دین را ادا کردم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، افزود: تعیین تکلیف این بیمارستان یک مطالبه جدی مردمی و جامعه ایثارگران و همچنین درخواست کارکنان این مجموعه بود.

وی ادامه داد: بر آن شدیم که با همراهی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل این معضل بزرگ وارد عمل شویم.

شهبازی تصریح کرد: تمامی اعضای شورای تأمین استان نیز امروز با عزم جدی حضور یافتند تا تصمیم گیری اساسی داشته باشیم.

وی متذک: شد مقرر شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران طی یک ماه آینده به صورت قطعی تحویل بگیرد تا این بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با تجهیزات به روزتر و منابع انسانی کار آزموده به ارائه خدمات بپردازد.

کد خبر 5276077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha