۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

زاکانی در جمع خبرنگاران:

شرایط احراز شهردار تهران را دارم

شرایط احراز شهردار تهران را دارم

زاکانی با بیان اینکه با ۴۲ سال عقبه فعالیت شرایط احراز شهرداری تهران را دارم گفت: هفته آینده درباره استعفایم از مجلس تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی کاندید شهردار تهران، پس ارایه برنامه‌هایش و پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر در خصوص شرایط تحصیلی اش و عدم تطابق آن با جایگاه شهردار تهران گفت: براساس آیین نامه سال ۹۷ شرایط احراز شهردار تغییر کرده و بخشی از آن دارای نقص است.

وی با بیان اینکه بخشی از تخصص‌ها من جمله حوزه پزشکی در این آیین نامه نیامده است. گفت: من ۴۲ سال عبقه کار اجرایی دارم که یک وجه آن تخصصی است.

زاکانی گفت: وجه دیگر آن این است که فرد مدیر اجرایی و عالی دارد که از نطر کالبدی شهری که نیاز به فرهنگ و اجتماعی دارد و مدیر اجرایی باید فهم بالایی درباره شهر به عنوان دولت کوچک را داشته باشد و بتواند تدبیر کند و رشد همگون و غیر کاریکاتوری را فراهم کند.

وی درباره استعفایش گفت: ۴ شنبه که بعد از رای استمزاجی اعضا اعلام شد، استعفایم را تقدیم رییس مجلس کردم و طبق ای ین نامه داخلی باید هفته اول بعد از استعفا در تریبون مجلس قرائت شود و به بحث نمایندگان گذاشته شود و علی القاعده امروز باید اعلام وصول شود، تا الزام آن مشخص شود.

کد خبر 5276518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین بیات IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      خبرنگار محترم سلام این جمله معناش چیه من ده بار خوندم نفهمیدم: «زاکانی گفت: وجه دیگر آن این است که فرد مدیر اجرایی و عالی دارد که از نطر کالبدی شهری که نیاز به فرهنگ و اجتماعی دارد و مدیر اجرایی باید فهم بالایی درباره شهر به عنوان دولت کوچک را داشته باشد و بتواند تدبیر کند و رشد همگون و غیر ...»