۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛

ثبت ۱۹۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا در شاهرود و میامی

ثبت ۱۹۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا در شاهرود و میامی

شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۹۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی شناسایی شدند که یک رکورد بالا محسوب می‌شود.

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و در زمینه شیوع کرونا، شاهد رشد فزاینده، بی سابقه و خطرناک هستیم، بیان کرد: وضعیت بسیار بحرانی است و رکوردها یکی پس از دیگری شکسته می‌شود.

وی با بیان اینکه ما و همکاران در شرایط بسیار سخت و دشوار قرار دارند و حتی در تأمین نیازمندی‌های تشخیصی و همینطور امکانات درمانی با مشکلات فراوان روبرو هستیم، بیان کرد: با حجم بسیار بالای ابتلاء، کار درمانی، تأمین نیروی انسانی و دارو و… در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دشوار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۷۰ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند، بیان داشت: ۳۴ نفر در این مدت بستری شده‌اند و در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۵ نتیجه مثبت تست قطعی کرونا نیز در شاهرود و میامی به ثبت رسیده که رکوردی محسوب می‌شود.

چمن درباره واکسیناسیون نیز گفت: با ارتقای شتاب واکسیناسیون در شهرستان‌های شاهرود و میامی خوشبختانه باید گفت تا کنون ۶۱ هزار و ۹۶۰ دوز واکسن تزریق شده و مراحل دریافت واکسن برای دیگر جمعیت تحت پوشش نیز در حال انجام است.

کد خبر 5276984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha