۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۹

با ارائه پیشنهادهایی برای انتخاب مدیران

شماره جدید «پاسدار اسلام» به استقبال دولت جدید رفت

شماره جدید «پاسدار اسلام» به استقبال دولت جدید رفت

تازه‌ترین شماره از ماهنامه پاسدار اسلام با مطالب متنوعی پیرامون جامعه و سیاست و همچنین با پیشنهادهایی درباره انتخاب مدیران در دولت جدید روی دکه‌ها رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره‌های ۴۷۱ و ۴۷۲ ماهنامه عقیدتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی «پاسدار اسلام» با مدیرمسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و سردبیری محمدحسین پورامینی منتشر شد.

بخش معارف این شماره شامل مطالب زیر است: «بنیان‌های فکری حکومت اسلامی: چکیده‌ای از سیره امام سجاد(ع) در نگاه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای»، «فداکاری در راه هدف، گواه ایمان صادق» نوشته آیت‌الله جعفر سبحانی، «امام علی(ع) مظهر وفای به عهدالله» نوشته آیت‌الله سیداحمد خاتمی، «آداب ورود به ماه محرم» نوشته آیت‌الله سیدمحمد مهدی میرباقری، «مجلسی آسمانی در زمین» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا عابدینی و «غدیر زمزم علی‌شناسی» نوشته حجت‌الاسلام جواد محدثی.

بخش «مهدویت» این شماره نیز مطالبی از این دست را ارائه کرده است: «غربت و غفلت از سرنوشت‌سازترین فرهنگ» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، «بازگشت امر دینی در افق مهدویت» نوشته اصغر طاهرزاده و «از ظهور نشانه‌ها تا نشانه‌های ظهور» نوشته حجت‌الاسلام خدامراد سلیمیان.

بخش سیاست تازه‌ترین شماره از «پاسدار اسلام» با مطالبی پیرامون دولت اسلامی به استقبال مخاطبان آمده است. در این بخش نیز این مطالب را خواهید خواند: «مشارکت مردمی، رویکردی دینی» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد ایزدهی، «گام‌های حضور در سرنوشت‌سازترین انتخاب: تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی، «دولت ۱۴۰۰، جایگزینیِ می‌توانیم به جای نمی‌توانیم» نوشته حمیدرضا مقصودی و «دو راهی‌های سرنوشت ساز: پیشنهادهای برای انتخاب‌های راهبردی در دولت سیزدهم» نوشته مهدی جمشیدی.

«سریر، صیرت و صراط طالبان» نوشته سعدالله زارعی و «عراق و مساله اخراج آمریکایی‌ها» نوشته عباس عرداوی، مطالب بخش جهان اسلام این شماره از «پاسدار اسلام» است.

«تجربه نزدیک به مرگ: واقعیت یا پندار؟» نوشته حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه از مطالب مهم بخش جامعه و فرهنگ تازه‌ترین شماره «پاسدار اسلام» است. بخش گفت‌وگوی این شماره نیز در اصل میزگردی است با عنوان «هنر پاک، گوهر گمشده سیما و سینما» با حضور وحید جلیلی، شهریار بحرانی و علیرضا سربخش.

کد خبر 5278452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha