۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۱

مربی راگا ری:

اختلاف فنی زیادی با سپاهان نداشتیم

اختلاف فنی زیادی با سپاهان نداشتیم

اصفهان-مربی تیم فوتسال راگا ری گفت: فکر می‌کنم اختلاف فنی زیادی بین دو تیم در این بازی حاکم نبود و روی اتفاقاتی که در طی بازی رقم خورد بازیکنان سپاهان بهتر توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، جواد رضایی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف سپاهان اصفهان و راگا ری در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی هفته اول ما بازی ما با قائم مشهد لغو شد، آمادگی لازم را نداشتیم.

وی افزود: با توجه به دیر آغاز شدن مسابقات کار سختی در این بازی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان را از لحاظ بدنی و هماهنگی آماده کنیم و به همین دلیل در این موارد در سطح پایینی هستند.

سرمربی تیم فوتسال راگا ری ادامه داد: ما با یک مجموعه بسیار قدرتمند و با یک کادر فنی بسیار قوی و باتجربه رقابت داشتیم و این مسئله کار ما را به شدت سخت کرد.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم اختلاف فنی زیادی بین دو تیم در این بازی حاکم نبود و روی اتفاقاتی که در طی بازی رقم خورد بازیکنان سپاهان بهتر توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

رضایی تصریح کرد: ما نیز در این بازی زحمت زیادی کشیدیم و به حق موقعیت‌های زیادی داشتیم و موقعیت‌های تک به تک را از دست دادیم و چند ضربه نیز به تیرک دروازه زدیم.

وی با بیان اینکه این برد را به مجموعه بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم، گفت: ایجاد حواشی در چنین بازی‌هایی طبیعی است و بحث لفظی کوچکی بین بازیکنان بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

کد خبر 5278603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha