۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

معاون فرهنگی تبلیغات خراسان رضوی:

هیئت خاطی تذکر گرفت/ رعایت دستورالعمل‌ها در شب دوم مراسم

هیئت خاطی تذکر گرفت/ رعایت دستورالعمل‌ها در شب دوم مراسم

مشهد ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به حواشی مراسم عزاداری در یک هیئت گفت: مسئولان هیئت ضمن پذیرش اشتباه صورت گرفته، متعهد شدند دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نقض دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی یکی از هیئت‌های مشهدی، اظهار کرد: عصر روز گذشته گزارش مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیأتی در مشهد به دست سازمان تبلیغات رسید که نسبت به بررسی این موضوع اقدام شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی موضوع، در جلسه‌ای حضوری با مسئول و مداحان این هیئت، شرایط کشور و مشهد برای آنان تبیین و بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: مسئولان هیئت ضمن پذیرش اشتباه صورت گرفته در مدیریت این مراسم، بیان کردند در شب اول برگزاری، کنترل و مدیریت جمعیت آن طور که لازم بوده صورت نگرفته است.

وی با بیان این‌که متولیان هیئت اعلام کردند تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای شب‌های آینده مراسم دیده شده است، بیان کرد: در بازدید شب گذشته از مراسم این هیئت، فاصله‌گذاری در فضای مسقف به درستی انجام شده و به منظور حضور بدون مشکل مردم، فضای بیرونی و خیابان مقابل فضای مسقف نیز مفروش و به تلویزیون شهری مجهز شده بود.

همتی‌فر یادآور شد: از آنجا که سقف محل برگزاری مراسم بالای ۶ متر است، طبق دستورالعمل ابلاغی امکان برگزاری مراسم در این مکان وجود دارد.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزای سیدالشهدا (ع)، گفت: همه هیئت‌ها و عزاداران حسینی باید نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 5279022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha