۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۸

کارگروه عزاداری محرم در کرمانشاه تشکیل شد

کارگروه عزاداری محرم در کرمانشاه تشکیل شد

کرمانشاه- کارگروه عزاداری محرم در راستای برگزاری بهتر بهداشتی مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا کارگروه عزاداری ماه محرم در تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور مسئولان استانداری، هلال احمر، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در کارگروه عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: مراسم عزاداری امام حسین (ع) با توجه به تاکید مقام معظم رهبری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فضای ورزشی و آموزشی برای برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز در اختیار هیأت مذهبی قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذورات ممنوع بوده و برای اقناع سازی مردم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موکب‌های سلامت دایر شده است.

احمدی بیان کرد: هیأت مذهبی باید پذیرایی خود را در قالب بسته بندی بهداشتی عرضه کنند و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای هیأت مذهبی همیار بهداشت قرار خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: تأمین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری یکی از موارد مهم است که باید برای این موضوع از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5279305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha