۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۶

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

محموله ۱۵۰ کیلوگرمی تریاک در استان بوشهر کشف شد

محموله ۱۵۰ کیلوگرمی تریاک در استان بوشهر کشف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک توسط مأمورین انتظامی شهرستان دیلم خبر داد و گفت: در این پرونده یک نفر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با مواد مخدر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا شاهد کشفیات خوبی هستیم.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی پلیس بوشهر بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شرایط برای فعالیت سوداگران مرگ در استان بوشهر سخت شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم مردم در مقابله با مواد مخدر افزود: شهروندان برای مقابله با عاملان افیونی هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی افزود: در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس دیلم، یک نفر توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از شهرستان‌های همجوار اقدام به تهیه یک محموله مواد مخدر کرده و در حال انتقال آن به استان خوزستان بود شناسایی شد.

سرهنگ سوسنی ادامه داد: طی یک عملیات منسجم، مأمورین پلیس آگاهی شهرستان با همکاری مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد دقیق محورهای مواصلاتی منتهی به استان خوزستان خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی گفت: پس از تعقیب و مراقبت توسط مأموران، راننده به محض مشاهده مأمورین با خودرو اقدام به فرار کرد و در تپه‌های اطراف روستای گاوزرد با به آتش کشیدن خودرو به صورت پیاده متواری شده که با اقدام سریع و به موقع مأمورین، آتش مهار شده و متهم کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو در زیر صندلی ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که طی پرونده متشکله تحویل مقامات قضائی شد.

کد خبر 5279463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha