۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

منادسفیدان مطرح کرد؛

جلسه چالشی کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

جلسه چالشی کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و اعضای جلسه، مطالب چالشی را در حضور وی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش در تشریح جلسه صبح امروز (شنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: حسین باغگلی، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش امروز در جلسه کمیسیون و تحقیقات مجلس حضور یافت و جلسه ما با وی بسیار چالشی بود.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس سوالات چالش برانگیز زیادی درباره سن پایین گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش مطرح کردند. یکی دیگر از موضوعات مهمی که از سوی نمایندگان مطرح شد آن بود که باغگلی سوابق لازم در آموزش و پرورش ندارد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش وزارتخانه‌ای بسیار مهم است و نمایندگان مطالبی را درباره بودجه این وزارتخانه، رتبه بندی فرهنگیان، وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان و شرایط مدارس مناطق محروم مطرح کردند و نکته اصلی از سوی نمایندگان این بود که باغگلی که در این مجموعه فعالیتی نکرده و چگونه می‌خواهد این مسائل را در دستور کار خود قرار دهد و اجرایی کند.

منادی سفیدان با اشاره به اینکه در حال حاضر فراکسیون دانشگاهیان مجلس هم در حال بررسی برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، گفت: عصر امروز محمدعلی زلفی گل گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می‌یابد و برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه می‌کند.

کد خبر 5280922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      3 0
      با سلام خدمت نمایندگان عزیز مردم، لطفا هر وزیرکه به دنبال خصوصی سازی آموزش و پرورش هست هست و به‌فکر امنیت شغلی معلمان نیست را تایید نکنید
    • مسعود IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      2 1
      اکثر نمایندگان این دوره اصل چالش هستند!
    • محمود IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      3 2
      س. خواهشا برای آموزش پرورش فردی انتخاب کنید که تجربه لازم را داشته باشد آقای باغگلی آدم خوبیه ولی به درد وزارت آموزش وپرورش نمی‌خورد خواهشا فردی که قابلیت وتوانایی کارهای اجرایی داشته رو انتخاب کنید
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      0 0
      به نظرم آقای رییسی در این بهبوحه کرونا کار اشتباهی در انتخاب جوانان به عنوان وزیر کرد. چونکه وقتی وزیر جوان باشد, جویای نام هست و سعی میکند فرامین مافوق را اطاعت محض کند حتی اگر کارشناسی نباشد! مثل انتخاب استاندار جوان برای خوزستان در دولت قبلی که آن همه مشکل را برای استاندار بعد از خودش به جای گذاش
    • احمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 0
      سلام این آقا برای وازات مهمی چون آموزش و پرورش، خیلی مبتدی و بی تجربه میباشد.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 1
      تا حالا فکر کردین چرا این همه هجمه روی این وزیر هست؟ خب بذارین بیاد شاید کاری کنه -نه که وزرای قبلی که سنشون بالا بود خیلی کار بلد بودن اصلا مگه همین مردم نمیگفتن دولت نسل جوان -خب اینکه کار بلد هم هست خب الان مشکل چیه؟
      • DE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
        1 0
        پست وزارت محل کسب تجربه و آزمون و خطا نیست ! براتون متاسفم !
      • ناشناس AE ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
        0 0
        من هم با نظر شما موافقم ، درسته محل آزمون و خطا نیست ولی قبلی ها که پیر بودند و با تجربه چه گلی به سر ما زدند هان بیشتر ما رو بدبختر هم کردن.
    • DE ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      0 0
      وزیری که یک روز سابقه کار در وزارت آموزش و پرورش ندارد ، مضحک است ! اگر همان معیارهای که موجب انتخاب و پیشنهاد این وزیر شده است برای دیگر وزرا هم ملاک بوده باشد ! آقای رئیسی هم راه به جای نمی برد !
    • امیر IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      0 0
      آقای باغگلی حتی توانایی در داره مدارس مشهد رو هم نداشتن و میگفتن همین حقوق هم برا معلما زیادی هست چه جوری میتونن حامی معلما و آموزش کشور باشن و به دانش آموزان عزیز کمک کنن