۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد؛

«عبدالملکی» ویژگی دولت جوان و انقلابی را دارد/ جمع بندی انجام نشد

«عبدالملکی» ویژگی دولت جوان و انقلابی را دارد/ جمع بندی انجام نشد

شیراز - سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با وزیر پیشنهادی کار، گفت: حجت‌الله عبدالملکی ویژگی‌های وزیر دولت جوان، مؤمن و انقلابی را دارد اما برای جمع‌بندی به چند جلسه دیگر نیاز است.

مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شاخصه‌ها و ویژگی‌های وزیر دولت جوان، مؤمن و انقلابی که در کلام رهبر انقلاب به آن تاکید شده است را دارد اما با توجه به گستردگی حوزه فعالیت این وزارت خانه و مسئولیت‌های سنگین و فراوان آن اعتماد به افراد پیشنهادی کمی سخت است.

وی با بیان اینکه «حجت الله عبدالملکی» ویژگی‌های کلی عمومی و شاخص‌های انقلابی نظیر پاکدستی و مؤمن بودن را دارد و در آن تردیدی نیست، افزود: این وزارت خانه با گستردگی و حواشی پیرامون آنکه از شستا تا تأمین اجتماعی و تا خود وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح است، نیازمند دقت بیشتر همکاران است تا تشخیص دهند که آیا وزیر پیشنهادی بر همه صلاحیت‌ها و ویژگی‌های تسلط اشراف دارد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این موضوع در جلسه اول امروز مجلس توسط نمایندگان به جمع بندی نرسید.

انصاری با تاکید بر اینکه نظر نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی نه منفی و نه مثبت است، یادآور شد: نمی‌شود گفت که نظر نمایندگان منفی است اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: لازم است که حداقل یک یا دو جلسه دیگر با وزیر پیشنهادی داشته باشیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه «عبدالملکی» نیز زمان داده شده به وی برای ارائه برنامه‌های خود را کم عنوان کرده است، بیان کرد: با توجه به اینکه پیشنهاد شده بود آقای عبدالملکی برنامه‌های خود را در ۳۰ صفحه تدوین کند اما وی با ۷۰ صفحه برنامه‌های خود را به صورت کلی مطرح کرد که به گفته خودشان برای پرداختن به جزئیات برنامه‌های وی قطعاً باید در ۳۰۰ صفحه ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت دقت بیشتر در ارائه برنامه‌های وزرای پیشنهاد تاکید کرد و گفت: به دلیل زمان کم همکاران من برخی از سوالاتشان را نتواستند مطرح کنند.

انصاری همچنین به چالش‌های نمایندگان در انتخاب وزیر پیشنهادی هم اشاره کرد و گفت: برخی چالش‌ها بین نمایندگان و وزیر پیشنهادی بود که باعث شد نمایندگان به اقناع لازم نرسند.

او ضمن تکذیب نقل قول از جانب خود پیرامون وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در برخی رسانه‌ها تصریح کرد: من هیچ مصاحبه‌ای در رابطه با وزیر پیشنهادی با این رسانه‌ها نداشته‌ام.

کد خبر 5281342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha