امروز یکشنبه رخ داد؛

حضور ۲ مقام ارشد عراقی در کربلا به منظور نظارت بر طرح امنیتی

حضور ۲ مقام ارشد عراقی در کربلا به منظور نظارت بر طرح امنیتی

منابع وابسته به وزارت کشور عراق از ورود دو مقام عالی رتبه این کشور به کربلا به منظور مطلع شدن از طرح امنیتی ویژه مراسم عاشوراء خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، منابع وابسته به وزارت کشور عراق از ورود دو مقام عالی رتبه این کشور به کربلا به منظور مطلع شدن از طرح امنیتی ویژه مراسم عاشوراء خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ عثمان الغانمی وزیر کشور و سرلشکر ستاد عبدالامیر رشید یارالله رئیس ستاد ارتش عراق امروز یکشنبه به منظور اطلاع از طرح امنیتی ویژه مراسم عاشوراء وارد کربلای معلی شدند.

وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که این دو به محض ورود به کربلا نشستی با فرماندهان عالی رتبه برگزار کرده تا در جریان طرح امنیتی و نیز خدماتی ویژه مراسم عاشوراء قرار بگیرند.

این درحالی است که قبلا منابع وابسته به پلیس کربلا از اجرای طرح امنیتی ویژه برای برگزاری مراسم عزاداری عاشورای حسینی در این شهر خبر داده بودند.

این منابع اعلام کرده بود که یک طرح امنیتی ویژه برای انجام مراسم عاشورای حسینی در نظر گرفته شده که به مرحله اجرا رسیده و استقرار نیروهای امنیتی در سراسر مناطق استان آغاز شده است.

کد خبر 5281981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha