۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۲

طرح «اطعام حسینی» با کمک ۳۰۰ آشپزخانه در فارس اجرا می شود

طرح «اطعام حسینی» با کمک ۳۰۰ آشپزخانه در فارس اجرا می شود

شیراز - طرح اطعام حسینی با هدف توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان به صورت سراسری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: طرح اطعام حسینی به صورت نمادین شب تاسوعا با نام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل و شب عاشورا با نام سید الشهدا اجرایی می‌شود.

محمد بذرافشان با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم الحرام همزمان با سراسر کشور در فارس و ادامه آن تا پایان ماه صفر، بیان کرد: این طرح با هدف توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان به صورت سراسری اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح اطعام حسینی (تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان) و ایجاد بیش از ۳۰۰ آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد، دانشگاه‌ها، اردوگاه‌ها، هیأت مذهبی، تکایا و موکب‌های حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح اطعام حسینی، طرح احسان حسینی نیز با تهیه، بسته بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می‌شود.

او افزود: پارسال خیران نیک اندیش استان در تهیه حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ غذای گرم و بسته‌های معیشتی و بهداشتی با اعتبار بیش از ۷۵ میلیارد تومان مشارکت کردند.

کد خبر 5282322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha