۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

شهردار منطقه ۸:

نحوه نگهداشت شهر با بازدید میدانی کنترل می شود

نحوه نگهداشت شهر با بازدید میدانی کنترل می شود

شهردار منطقه ۸ گفت: بازدیدهای میدانی از سطح محلات و با رویکرد خاص و توجه به بحث حوزه نگهداشت شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸، به همراه جمعی از معاونین، شهردار و رؤسای ادارات ناحیه یک و شورایاران از این ناحیه در راستای تحقق اهداف طرح نگهداشت شهر بازدید کرد.

رنجبریان در خصوص این بازدید گفت: این بازدید در راستای برنامه‌های منظم و مدون بازدیدهای میدانی از سطح محلات و با رویکرد خاص و توجه به بحث حوزه نگهداشت شهر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی منظم از سطح محلات، به منظور احصا مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور اجتماعی و فرهنگی و فنی و ترافیک صورت می‌پذیرد، گفت: بهبود شرایط موجود در محلات به ویژه در حوزه نگهداشت شهری به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقا سطح رضایت‌مندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد.

رنجبریان همچنین بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشیدن به خدمات شهری در محلات، عنوان کرد و گفت: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره محلات و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد. ضمن اینکه اجرای طرح‌های فوریتی کمک می‌کند تا مدیران شهری از محدوده حوزه فعالیت شأن بیشتر آگاه شوند و قبل از اینکه شهروندان مشکلات را انتقال دهند آن مشکل برطرف شود.

شهردار منطقه ۸ همچنین از محله تهرانپارس و میدان میوه و تره بار پروین نیز بازدید کرد، با اهالی این محل که دغدغه‌هایی در حوزه فضای سبز، ترافیک، عمران و… داشتند هم صحبت شد و دستور برطرف کردن مشکلات مطرح شده توسط اهالی این محله را به مدیران شهری منطقه صادر کرد.

کد خبر 5283240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha