۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۳

نقش مربی سابق سپاهان در انتقال پیام نیازمند به پورتیموننزه

نقش مربی سابق سپاهان در انتقال پیام نیازمند به پورتیموننزه

مربی پرتغالی سابق تیم فوتبال سپاهان به پیام نیازمند دروازه‌بان سابق این تیم توصیه کرده بود به لیگ پرتغال و تیم پورتیموننزه برود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام نیازمند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم سپاهان بازی می‌کرد، بعد از امضای قرارداد رسمی و پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه در پرتغال، روز گذشته رسماً به تیم پورتیموننزه پیوست. قرارداد این دروازه بان ۲۶ ساله با تیم پرتغالی سه ساله است و بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی دارد.

نیازمند با حضور در یک نشست خبری دلایل انتخاب تیم پورتیموننزه را تشریح کرد و گفت: بسیار خوشحالم که اینجا هستم. بعد از تماس‌هایی که با من گرفته شد، متوجه علاقه زیاد باشگاه شدم. پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی وقتی با سرمربی و رئیس باشگاه صحبت کردم، بدیهی است که انتخاب من پورتیموننزه بود.

نقش مربی سابق سپاهان در انتقال پیام نیازمند به پورتیموننزه

وی تصریح کرد: با چند بازیکن ایرانی که در پرتغال بازی می‌کنند هم صحبت کردم و از آنها در مورد فوتبال پرتغال، کشور و فرهنگشان سئوال پرسیدم. همه به من گفتند که پرتغال لیگ بزرگی دارد که کمک می‌کند پیشرفت کنیم.

نیازمند همچنین به جعفر سلمانی همبازی خود در پورتیموننزه اشاره و از وی به عنوان یک «کمک بزرگ» برای انتخاب تیم جدید یاد کرد.

این دروازه بان ایرانی در خصوص نقش «روی تاوارس» مربی سابق دروازه بان های سپاهان در انتقالش به پورتیموننزه گفت: من با تاوارس صحبت کردم. او حضور در این تیم را توصیه کرد و چیزهای زیادی در مورد باشگاه، فوتبال پرتغال و همچنین این منطقه گفت.

کد خبر 5283818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha