۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

راستی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

باغگلی می‌تواند در آموزش و پرورش تحول ایجاد کند/گُل به خودی نزنیم

باغگلی می‌تواند در آموزش و پرورش تحول ایجاد کند/گُل به خودی نزنیم

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می تواند تحولی باورنکردنی در آموزش و پرورش ایجاد کند، گفت: مجلس انقلابی نباید به دروازه خودی گل بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه ۳۰ مرداد مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در موافقت با وزیر پیشنهادی، گفت: حضور افراد جدید برای جوانان امیدآفرین است. این جابجایی برای صاحبان فکر و اندیشه فرصتی است که خطاهای گذشته را اصلاح کرده و راه حل ارائه کنند.

وی اظهار داشت: در هیچ دوره ای فرزندان راستین انقلاب این گونه در سه قوه حضور نداشته اند.

نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه مجلس انقلابی نباید به دروازه خودی گل بزند، اظهار داشت: امتیاز کابینه رئیسی جوانگرایی وانقلابی بودن است. آنهایی که می گویند جوان بودن باغ گلی مشکل ایجاد می کند بدانند که پیامبر هم در ۴۰ سالگی مبعوث شد. عمده مسئولان منصوب شده توسط امام خمینی، جوان بودند.

راستی افزود: رهبری نیز وقتی که رئیس جمهور شدند ۴۲ سال داشتند، تجربه قبلی هم نداشتند، فرماندهان جنگ همگی کمتر از ۲۶ سال داشتند و نان، صداقت خود را خوردند. فرماندهان جبهه مقاومت نیز همگی جوان هستند.

وی گفت: از زمانی که باغگلی معرفی شده است شبکه های معاند شروع به مخالفت کردند. این در حالی است که انقلاب نیاز به افکار نو و جوانان دارد. نسلی که زیر بیرق سند ۲۰۳۰ پرورش یابند نمی توانند مثل جوانان ۸ سال دفاع مقدس، مبارزه کرده و هزاران کیلومتر دورتر روزگار اسرائیل را سیاه کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس با تاکید بر اینکه جوانی مثل باغگلی می تواند تحولی باورنکردنی ایجاد کند، گفت: ضمن اینکه با غیرت از دولت سیزدهم حمایت می کنیم از جایگاه مجلس نیز دفاع خواهیم کرد. مجلس هر وقت یقین پیدا کند که دولت رئیسی از محور خدمت خارج شده است با آن برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5285760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کلانتری IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      البته به اندازه‌ای که شماها نجومی بگیران مجلس در معیشت مردم تحول ایجاد کردید.