۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸

شهرداری تهران اعلام کرد

تغییر ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از اول شهریور

تغییر ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از اول شهریور

معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از ابتدای شهریورماه و شروع ساعات کاری از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از تاریخ مذکور از ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا خواهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با استناد به شصت و هشتمین صورتجلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و نیز با توجه به بازگشت ساعت کاری ادارات و سازمان‌ها به ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰، لذا از ابتدای شهریور ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، در این تغییر زمانی، شهروندان می‌توانند یک خروج رایگان پس از ساعت ۱۴:۳۰ از این دو محدوده داشته باشند. همچنین ساکنین طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا هم خواهند توانست پس از ساعت ۱۴:۳۰ به دو محدوده فوق یک ورود رایگان داشته باشند.

گفتنی است، این تصمیم همزمان با ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر شروع ساعت کاری ادارات و سازمان‌ها از ابتدای شهریور ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و برای تسهیل در تردد شهروندان اخذ و اجرا خواهد شد.

کد خبر 5285883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • باباعلی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      0 0
      چرا هیچ وقت یک اطلاعیه واضح منتشر نمیشه، یک کار به این سادگی رو هم درست انجام نمیدن، الان ساکنین محدوده آلودگی و طرح اصلی میتونن یک ورود به این دو منطقه داشته باشن، یعنی کسی که ساکن طرح کنترل آلودگی هست میتونه بره داخل طرح اصلی؟ یا تکلیف ورود به طرح آلودگی و بعد به طرح اصلی برای ساکنین چیه
    • باباعلی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      0 0
      هیچ فرد یا رسانه ای درباره منع تردد شبانه حرفی نمیزنه؟ این طرح بازدهی که نداشت، درآمدزا بود فقط، دولت جدید هم که کاری نمیکنه، عملا حکومت نظامیه نرم ایجاد کردند.