۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴

رضا رجبی در گفتگو با مهر:

استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد/ افزایش رقم قراردادها معمولی نیست!

استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد/ افزایش رقم قراردادها معمولی نیست!

پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از افزایش قیمت قراردادها در بازار نقل و انتقالات می گوید: استقلال هم باید به سراغ بازیکنان بزرگ برود.

به گزارش خبرنگار مهر، فوتبال ایران وارد آشفته بازار پر هیاهوی نقل و انتقالات شده و ۱۶ تیم لیگ برتری هم برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود دست به کار شده‌اند. تیم فوتبال استقلال هم گرچه قدری دیر، اما سرانجام در بازار نقل و انتقالات اعلام حضور کرد و حالا باید دید در نهایت عملکرد آنها که فرصت زیادی تا دیدار مقابل الهلال ندارند چیست.

رضا رجبی پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: راستش را بگویم خریدهای اول استقلال که چنگی به دل نزد. به شخصه انتظار داشتم نقل و انتقالات استقلال با یکی دو بازیکن بزرگ شروع شود. نمی‌خواهم قابلیت این دو بازیکن جوانی که جذب تیم شده‌اند را زیر سئوال ببرم و توی ذوق آنها بزنم. حتماً آنها هم توانایی‌هایی دارند که دیده شده و مورد تایید فرهاد مجیدی قرار گرفته‌اند، اما حرف من چیز دیگری است و می‌گویم استقلال باید نقل و انتقالاتش را با یکی دو خرید بزرگ شروع می‌کرد.

وی بیان داشت: استقلال تیم معمولی نیست که لیستش را از بازیکنان معمولی پر کنیم. این تیم بزرگ است و تیم بزرگ نیاز به بازیکن بزرگ دارد. البته من نسبت به افزایش دستمزدها در فوتبال حرف و انتقاد دارم و معتقدم این رشد نرخ دستمزدها اصلاً عادی نیست، اما در عین حال بر این عقیده هستم که استقلال هم باید به اندازه نام و اعتبار خودش هزینه کند.

رجبی گفت: استقلال باید در برنامه ریزی، بودجه و هزینه خودش را با خودش یا با تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان مقایسه کند. نه اینکه با تیم هایی که برای ماندن در میانه جدول بسته می شوند یا نهایت هدفشان بقا در لیگ برتر است.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: ما حدود ۲۰ روز دیگر با الهلال بازی داریم و هنوز نمی‌دانیم چه بازیکنی داریم، چه بازیکنی نداریم. مقابل الهلال پای حیثیت فوتبال ایران در میان است. آنجا فقط نام استقلال نیست و استقلال با نام فوتبال ایران به میدان می‌رود. به شخصه بعید می‌دانم بتوانیم با ده پانزده روز تمرین و تیمی که هنوز بالا و پایین آن مشخص نیست، نتیجه قابل قبولی مقابل الهلال بگیریم؛ مگر آنکه واقعاً معجزه‌ای اتفاق بیفتد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: امیدوارم باشگاه استقلال در کار نقل و انتقالات قدری سرعت ببخشند تا تیم با تعداد تمرینات بیشتری مقابل الهلال به میدان برود. الهلال از مدت‌ها پیش برای این دیدار آماده شده و به شخصه از این بازی واهمه دارم.

کد خبر 5286238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      بنده بعنوان یک هوادار استقلال به این معتقدم که هیچ مربی ایرانی با این دانش ضعیفی که از فوتبال دارند نمی توانند استقلال رو به موفقیت برسونند . استقلال نیاز به یک مربی با دانش و به روز دنیا داره و قطعا اگر می خواهد حرفی برای گفتن در جام قهرمانان داشته باشه باید مانند الهلال بازیکن مطرح جهانی بگیره .