۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷

عباسی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

آقای عین‌اللهی! وضعیت مطلوبی در برنامه‌های شما وجود ندارد

آقای عین‌اللهی! وضعیت مطلوبی در برنامه‌های شما وجود ندارد

نماینده مردم کرج در مجلس خطاب به وزیر پیشنهادی بهداشت با بیان اینکه وضعیت مطلوبی در برنامه های شما وجود ندارد،گفت:وضع مطلوب را در فرصتی که دارید برای ما توصیف کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه (۳۱ مرداد) و در جریان بررسی رای اعتماد به وزاری پیشنهادی، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عدالت در توزیع خدمات بهداشتی باید نصب العین قرار گیرد. وزیر پیشنهادی اعلام کند چگونه می خواهد خدمات بهداشتی در شهرستانهایی که از حداقل امکانات برخوردار هستند را توسعه دهد.

وی افزود: طبق برنامه ۲۰ ساله، ایران باید در منطقه از نظر تعداد پزشک عمومی و دندانپزشک رتبه اول را داشته باشد، اما امروز با این هدف فاصله زیادی داریم که علت اصلی آن تعارض منافع است. تعداد دانشجویان پزشکی محدود است و همین امر عامل کمبود کادر پزشکی در کشور شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس با انتقاد از درمان محوری به جای سلامت محوری در وزارت بهداشت، گفت: در سند ملی گیاهان دارویی آمده است حدود ۸ هزار گونه گیاهان دارویی در کشور وجوددارد چه برنامه ای برای استفاده از گیاهان دارویی دارید؟

عباسی از وزیر پیشنهادی خواست آسیب شناسی کند که چرا قرارگاه‌های تولید واکسن کرونا به وظایف خود عمل نکردند.

وی گفت: عین اللهی برنامه خود را برای بین المللی سازی دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه کند. تعامل وزیر پیشنهادی با تشکل های دانشجویی چگونه خواهد بود؟

نماینده کرج در مجلس خطاب به وزیر پیشنهادی بهداشت، با بیان اینکه وضعیت مطلوبی در برنامه های شما وجود ندارد،تصریح کرد:وضع مطلوب را در فرصتی که دارید برای ما توصیف کنید.

کد خبر 5286774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha