۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۲۷

استاندار زنجان:

یوم العباس زنجانی‌ها به خوبی مدیریت شد

یوم العباس زنجانی‌ها به خوبی مدیریت شد

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه یوم العباس زنجانی‌ها طی دو سال است که به خوبی مدیریت می‌شود،گفت: هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم تمام پروتکل‌های بهداشتی را بسیار خوب رعایت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه تقدیر از هیئت‌های مذهبی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه هفته دولت در پیش رو است، گفت: باید اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت به خوبی بیان شود.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مدیریت برنامه های عزاداری محرم عملکرد خوب و قابل تقدیر داشت، اظهار کرد: نیروهای امنیتی در برقراری امنیت عزاداری‌ها عملکرد خوبی داشتند و خدمات این مجموعه قابل تقدیر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه افرادی ذهن جامعه را به کرونا خراب می‌کنند، گفت: ارائه آمار غلط در مورد مرگ و میر کرونا در استان خوب نیست و رسانه‌ها باید امید آفرینی را در جامعه تقویت کنند.

حقیقی با بیان اینکه یوم العباس زنجانی‌ها طی دو سال است که به خوبی مدیریت می‌شود، تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی در این روز تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با شور و شعور برای امام حسین و یارانش باوفایش عزاداری کردند.

وی ابراز داشت: اگر این مراسم برگزار می‌شود ۶۰۰ هزار نفر درگیر کرونا می‌شدند ولی با مدیریت خوب هیئت‌های مذهبی جلوی فاجعه بزرگی گرفته شد.

استاندار زنجان گفت: میزان فوتی‌های کرونا در استان زنجان ۱.۴ درصد است و هئیت های مذهبی همکاری کردند تا مرگ و میرها کاهش پیدا کند.

حقیقی با بیان اینکه احساسی کردن برخورد کردن با کرونا درست نیست، افزود: برای مقابله با کرونا باید با جدیت وارد عرصه شد.

وی تصریح کرد: زنجان اولین استانی است که بستری‌های بالای ۷۰ سال و مرگ میر در این بازه سنی در کشور را دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه واکسیناسیون قطع زنجیره کرونا نیست، گفت: در استان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقویت شود.

کد خبر 5287723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha