۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲

تذکر عضو شورای شهر نسبت به تاخیر در تشکیل کمیسیون های تخصصی

تذکر عضو شورای شهر نسبت به تاخیر در تشکیل کمیسیون های تخصصی

عضو شورای شهر تهران نسبت به تاخیر در تشکیل کمیسیونهای تخصصی شورای شهر تذکر داد و گفت: در دو هفته گذشته از اداره فضا فراتر نرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر در تذکری با اشاره به اهمیت تشکیل کمیسیون‌های شورای شهر و تاخیر در این امر مهم، گفت: هفته پیش می‌توانستیم همزمان با انتخاب شهردار انتخاب کنیم و درخواست کرد: در جلسه بعد حتماً به این موضوع پرداخته شود.

وی افزود: با توجه به حجم کارهای بر زمین مانده بهتر است که جلسات غیر رسمی شنبه‌ها دائمی شود تا به موضوعات زیادی که برای رسیدگی و تحول وجود دارد که در صحن علنی فرصت طرح آن نیست، رسیدگی شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه برای عضویت در کمیسیون‌ها رایزنی صورت گرفته اما چون زمان اندکی به آن اختصاص داده شده و حرف‌ها در محافل خصوصی‌تر بوده است گفت: این مباحث جامعیت نداشته در صورتیکه هر کس می‌داند علاقه‌مندی‌اش چیست و باید ۶ یا ۷ کمیسیون تحول برانگیز ایجاد کنیم و نباید پیش پا افتاده به آن نگاه نکنیم. هفته آینده دوباره به این موضوعبپردازیم.

وی ادامه داد: به برخی موضوعات مثل کمیسیون ماده ۳۸ نباید سنتی نگاه شود و با هم دیده شود. و باید همه مسئولیت‌ها را کنار هم ببینم تا توزیع مناسب مسئولیت داشته باشیم. تا هرکدام از اعضا به یک مسئولیت را بپردازد.

نادعلی خطاب به سروی گفت: این شورا را هم می‌توانیم مثل شوراهای گذشته اداره کنیم اما با وجود جوانانی حاضر و مدیران ارشد شهرداری بوده‌اند، انتظار دوره طراحی‌های خلاقانه است اما در دو هفته گذشته از اداره فضا فراتر نرفته‌ایم. و نیازمند طراحی های جدید هستیم.

کد خبر 5288090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha