۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی:

کمیته امداد ۳۰ درصد مشاغل خرد خراسان شمالی را ایجاد کرده است

کمیته امداد ۳۰ درصد مشاغل خرد خراسان شمالی را ایجاد کرده است

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از ایجاد ۳۰ درصد مشاغل خرد و خانگی استان توسط این نهاد خبر داد و گفت: طی سال قبل ۱۷۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی هزینه شد.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای پروژه لوله‌کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: اجرای این پروژه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این دیدار با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند در استان شناسایی شده‌اند که منازل آن‌ها نیازمند لوله‌کشی گاز است، گفت: لوله‌کشی منازل خانوارهای نیازمند استان یکی از مفاد تعهدنامه سه‌جانبه منعقدشده بین استانداری، سپاه و کمیته امداد است که از سال گذشته آغاز شده و جهت تسریع در روند اتمام این پروژه نیازمند همکاری بیش از پیش استانداری هستیم.

وی افزود: اکنون ساخت ۲ هزار مورد سرویس بهداشتی و حمام نیز در دست اجرا است که امیدواریم با همکاری مجموعه‌های دولتی اجرای این پروژه‌ها شتاب بیشتری بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها بابیان اینکه کمیته امداد توانسته به‌طور متوسط ۳۰ درصد مشاغل خرد و خانگی استان را ایجاد کند، گفت: طی سال قبل ۱۷۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شد.

کد خبر 5288932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha