۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

همزمان با هفته دولت؛

۸۸ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

۸۸ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

اردبیل - همزمان با هفته دولت ۸۸ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۷۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۸۸ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که برای این طرح‌ها ۶۷۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: تعدادی از پروژه‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که بعد از هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه امروز به صورت همزمان پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل به بهره برداری رسید افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای هفت پروژه طرح هادی، زیرسازی و ساماندهی معابر روستاهای شهرستان اردبیل بوده و برای این پروژه‌ها ۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

امامی یگانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای رقم خورده و در سایه این اقتدار باید به مردم بی منت خدمت کرد.

در این آئین حجت الاسلام سید سعید میراحدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز گفت: در راستای تداوم و استمرار لبیک به فرمان تاریخی امام راحل در باب تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و عمل به انتظارات به حق مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال برای انجام حمایت‌های لازم از محور تولید و برداشتن موانع از سر راه تولید و شأن بخشیدن به سکونتگاه‌های روستایی، اقدامات عمرانی توسط این نهاد انقلابی در استان اردبیل ادامه داشته و تأمین مسکن محرومین نیز به موازات توسعه عمران روستاهای استان استمرار خواهد داشت.

کد خبر 5289084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      توسعه شهرها و روستاهای مرزی و رفع مشکلات انها (که زمانهای مدیدی به بهانه فاقد امنیت برای سرمایه گذاری و تضعیف توسعه در جهت تقویت ناپایداری که از شیوه های بدخواهان ملتمان بوده) علاوه بر توسعه زیرساختی کشورمان باعث تحکیم اتحاد ملتمان نیز میشود و همچنین تبلیغات بدخواهان ملتمان را در سواستفاده از این
    • محمد IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      ضعف ها بی نتیجه میکند و از سویی باور مردمان کشورهای همسایه و مختلف و همجوار با مرزها را نیز به عنوان الگو میتواند به سوی توانایی پیشرفت تحکیم کند همچنین روال نتیجه ای که ایجاد رقابت مثبت نیز میشود در توسعه و پیشرفت دوشادوشی کشورمان و همسایگانمان نقش مهمی دارد و این خود در بالا رفتن سطح امنیتی نیز مو
    • محمد IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      امنیتی نیز موثر میشود. یعنی درست عکس این سیاستها و اهداف در زمانهای بخصوص پهلوی به شدت و با حساسیت و با توجیهات غیرمنطقی پی گیری میشد. با تشکر از همه دلسوزان مناطق محروم کشورمان.