۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰

در گفتگو با رسانه‌ها مطرح شد؛

واکنش نیک‌بین به اظهارات موسوی لارگانی در مورد «عبدالملکی»

واکنش نیک‌بین به اظهارات موسوی لارگانی در مورد «عبدالملکی»

کاشمر- نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب عبدالملکی بر مبنای کارنامه وی بوده است، به ادعاهای موسوی لارگانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به اظهارات موسوی لارگانی در مجلس، گفت: آقای موسوی لارگانی در خصوص اظهارات آقای عبدالملکی هیچ مدرکی ارائه نمی‌کند.

وی در خصوص اظهارات منتسب به حجت‌الله عبدالملکی، گفت: من چنین سخنانی را نشنیده‌ام، آقای عبدالملکی جزو مشاورین اصلی رئیس جمهور در حوزه اقتصاد بوده و انتخاب ایشان بر مبنای برنامه‌ها و کارنامه ایشان صورت گرفته است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: در جلساتی که با عبدالملکی داشتیم، سوابق و برنامه‌های ایشان را به دقت بررسی کردیم و حمایت فراکسیون روحانیون و علمای مجلس از ایشان، بر مبنای بررسی برنامه‌ها و خصوصیات اخلاقی و تعهدات دینی ایشان بوده است.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از آقای موسوی لارگانی خواستیم در خصوص حرف منتسب به آقای عبدالملکی و همچنین موضوع پولپاشی در رسانه‌ها، مدارک یا شواهد خود را ارائه کند ولی ایشان هیچ مدرکی ارائه نکردند و بیان کردند که «مگر می‌شود بدون پول‌پاشی، خبرگزاری‌ها خبرت را کار کنند».

کد خبر 5289269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      لاریگانی درست میگه منتها تو کشوراگرکسی مجوزخاص ازعلما بگیره کارش حتما درست میشه حتی یه جانی مثل مرتضوی...قم الان شده معبدآمون