۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۵۵

طی حکمی از سوی قالیباف؛

بابک نگاهداری سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شد

بابک نگاهداری سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شد

براساس حکم رئیس مجلس شورای اسلامی، سرپرست مرکز پژوهش‌های قوه مقننه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در حکمی، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس را به عنوان سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

گفتنی است، پیشتر علیرضا زاکانی، نماینده سابق تهران در مجلس یازدهم عهده‌دار این مسئولیت بوده که چندی پیش با رأی اکثریت اعضای شورای ششم شهر تهران به عنوان شهردار تهران انتخاب شده است.

متن کامل حکم صادر شده از سوی ریاست مجلس بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر بابک نگاهداری

نظر به تعهد دینی و انقلابی و سوابق ارزنده علمی و پژوهشی، جناب‌عالی را به عنوان «سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌نمایم.

شایسته است در راستای سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و رویکردهای تحولی کارآمد سازی، شفاف‌سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی نسبت به تحقق محورهای هفده‌گانه مصوب هیئت‌رئیسه و هیئت امنای مرکز با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت نمایندگان مجلس، خبرگان، نخبگان دانشگاهی و حوزوی در مرکز پژوهش‌ها و سایر مراکز علمی برنامه‌ریزی و اقدام نمائید.

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند برادر گرامی جناب آقای دکتر زاکانی در دوره تصدی مسئولیت مرکز پژوهش‌های مجلس، توفیق روز افزون جناب‌عالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5290059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha