۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

مدیرعامل تعاونی لنج داران گناوه:

لنج داران گناوه به کمک حوزه درمان آمدند

لنج داران گناوه به کمک حوزه درمان آمدند

گناوه- مدیرعامل تعاونی لنج داران بندر گناوه از کمک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی این تعاونی به حوزه درمان و سلامت شهرستان گناوه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

سید علی موسوی گمارونی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لنج داران نبض اقتصاد بندر گناوه هستند و از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا از هیچ کمکی برای مقابله با این معضل فروگذار نکرده‌اند.

وی افزود: پس از افتتاح پایگاه بسیج شهدای خلیج فارس تعاونی لنج داران و تشکیل کارگروه، ۳۰۰ نفره سربازان و مدافعان سلامت، کار خدمت به همشهریان گرامی را آغاز کردیم و با شدت یافتن شیوع ویروس کرونا در شهرستان گناوه و با توجه به نیاز بخش درمان برای مقابله جدی تر با این معضل پس از بررسی‌های لازم کمک‌هایی را به سه بخش درمانی شهرستان اختصاص دادیم.

لنج داران گناوه به کمک حوزه درمان آمدند

مدیرعامل تعاونی لنج داران بندر گناوه ادامه داد: کمک هزینه خرید تجهیزاتی و دارویی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه در ۲ نوبت به مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای خرید داروی رمدسیویر از این کمک‌ها بوده است.

وی گفت: در همین ارتباط پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز وسایل سرمایشی سالن‌های واکسیناسیون شهید عبدویی، غدیر و حوادث از دیگر اقدام‌های صورت گرفته تعاونی لنج داران بندر گناوه است.

موسوی گمارونی یادآور شد: لنج داران گناوه آمادگی دارند تا در صورت اعلام نیاز سیستم درمانی کشور جهت مقابله با شیوع گسترده‌تر ویروس، نسبت به بارگیری تجهیزات و اقلام مورد نیاز از مبدا کشورهای همسایه همکاری کنند.

کد خبر 5290327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha