۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

بعد از وزرای اقتصاد و راه؛

وزرای نیرو و جهاد به کمپین منع ارسال تاج گل و پیام تبریک پیوستند

وزرای نیرو و جهاد به کمپین منع ارسال تاج گل و پیام تبریک پیوستند

تاکنون ۴ وزیر اقتصاد، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو ارسال پیام تبریک و تاج گل بابت اخذ رأی اعتماد برای احراز پست وزارت را ممنوع کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو دستور داد: به منظور جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری از ارسال پیام تبریک، نصب بنر، تاج گل و برگزاری مراسم و تشریفات اجتناب کنند.

وزیر نیرو همچنین خواستار تداوم توجه به این دستور در سایر موارد مشابه از جمله مناسبت‌های ملی و مذهبی شده است.

وزیر جهاد کشاورزی: بخش‌های دولتی، عمومی، خصوصی و تشکل‌ها پیام تبریک ندهند

همچنین پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: وزیر جهاد کشاورزی در پیامی خطاب به تمامی مدیران واحدهای ستادی و استانی، سازمان‌ها، شرکت‌ها مؤسسات تابعه و وابسته این وزارت در سراسر کشور و همچنین تشکل‌ها، اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی، اصناف و فعالان بخش خصوصی حوزه کشاورزی تاکید کرد:

به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، کاهش مکاتبات غیر ضرور و رعایت انضباط مالی مطلقاً از ارسال هرگونه تاج گل، پیام تبریک و… از جمله انتشار آگهی در رسانه‌های برخط (خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و…)، رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها، مجلات و…) و انتشار پیام تبریک در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

خاطرنشان می‌شود پیشتر نیز سید احسان خاندوزی و رستم قاسمی در دستورهای مشابهی، ارسال پیام تبریک و تاج گل از سوی دستگاه‌های تابعه را ممنوع کرده بودند.

کد خبر 5290448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha