۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

از طریق قرارداد با دانش بنیانها؛

نیروی انتظامی مجهز به محصولات فناورانه ایرانی می شود

نیروی انتظامی مجهز به محصولات فناورانه ایرانی می شود

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری از ساخت برخی تجهیزات نیروی انتظامی در کشور خبر داد و گفت: امکان تأمین این محصولات از خارج از کشور وجود ندارد به همین دلیل توسط فناوران کشور ساخته می شوند.

مرضیه شاوردی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با برگزاری یکی از رویدادهای فناورانه حوزه نیروی انتظامی در صندوق نوآوری و شکوفایی، قرار است برخی محصولات این ارگان توسط شرکتهای دانش بنیان به تولید برسد.

وی با بیان اینکه ۵ قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان مبنی بر تولید محصولاتی که تاکنون وارد کشور می شده با نیروی انتظامی منعقد شده است، گفت: فرایند تحویل برخی محصولات شروع شده و برخی دیگر در آستانه شروع تحویل هستند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: با توجه به ملاحظات سایبری و امنیتی، امکان تأمین این محصولات از خارج از کشور وجود ندارد. محصولات، بعضاً بهبود یافته محصولات قبلی شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که با توجه به الزامات و استانداردهای پلیس، بازطراحی و سفارشی‌سازی شده هستند.

به گفته شاوردی، با توجه به ملاحظات امنیتی، امکان اعلام محصولات و اسامی شرکت‌های تولیدکننده وجود ندارد.

وی با اشاره به مبلغ قراردادها گفت: هر یک از قراردادها مبالغ مختلفی دارند که شامل ۹۱۰ میلیون تومان ،۲۱۰ میلیون تومان ، ۳,۴۵۰ میلیون تومان ، ۷۲۰ میلیون تومان ، ۱,۲۰۰ میلیون تومان می شود.

وی اضافه کرد: جمعا ۶۵ میلیارد ریال قرارداد فناورانه بین نیروی انتظامی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در راستای تولید محصولات مورد نیاز نیروی انتظامی منعقد شده است.

وی افزود: تامین مالی این قراردادها و سایر قراردادهایی که با پیگیری‌های آتی تفاهم‌های صورت گرفته در دستور کار صندوق نواوری و شکوفایی قرار گرفته است.

کد خبر 5291719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha