۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

فرماندار دهلران خبر داد؛

تزریق ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در دهلران

تزریق ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در دهلران

دهلران-فرماندار دهلران از تزریق ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در دهلران خبر داد و گفت: راه اندازی سی تی اسکن مطالبه اصلی مردم شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری صبح دوشنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان دهلران اظها: کرد: با توجه به وجود پنج هزار نیروی کارگری شهرستان و استفاده مشترک از خوابگاه و سرویس ایاب ذهاب واکسینه کردن نیروهای شرکت‌ها در محل کار باید در اولویت قرار گیرد و مسئولان شرکت‌های مذکور در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: صنعت، معدن و تجارت، اصناف، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و کار نظارت‌های لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های کرونایی را پیگیری کنند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به برگزاری ۵۷ جلسه ستاد کرونا در دهلران یادآور شد: تاکنون ۱۰ هزار و ۲۴۲ مورد نمونه گیری در شهرستان داشته‌ایم که چهار هزار و ۷۷۰ مورد مثبت است.

عسگری با اشاره به ۲۲ هزار و ۲۴۶ دز واکسن اختصاصی به شهرستان گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۱۹۹ دز تزریق شده است.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات در راستای کرونا گفت: استفاده از پوشش ماسک در شهرستان ۵۰ درصد است و مردم باید با احساس مسوولیت استفاده از ماسک برای سلامت خود و جامعه را در دستور کار قرار دهند و از طرفی واکسیناسیون عمومی سرعت گیرد.

فرماندار ویژه دهلران خواستار تامین نیروی انسانی پزشک و پرستار و واکسن شد و افزود: روزانه باید یک هزار نفر واکسینه شوند.

وی گفت: راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان شهدا، تامین دستگاه اکسیژن ساز، افزایش تخت و تامین دارو، سرم و داروهای خاص کرونا از دیگر نیازهای درمانی شهرستان دهلران است.

کد خبر 5292475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      0 0
      چرا توی بعضی استان ها مثل قم و کرمان ۴۰ساله ها رو واکسن میزنید اما توی این شلوغی تهران همسناشون باید در خطر واگیر و انتقال باشن!!!؟ چرا همونطور که اولش ۵سال ۵سال برای کل کشور واکسن میزدید، انجام نمیشه!؟